#92 Fourth of ten healthy breakfast ideas || Czwarty z dziesięciu pomysłów na zdrowe śniadanie

Witaminy, kwasy tłuszczowe, składniki mineralne.. To wszystko możemy odnaleźć
w dość ciekawym połączeniu pasty z tuńczyka i awokado :)


Czego potrzebujemy?
(na 1 porcję)

- 1 dojrzałe awokado
(poznajemy je po miękkości)
- tuńczyk (najwygodniej z puszki)

Przygotowanie:

Awokado przekrawamy z każdej strony w pół do pestki, po czym przekręcamy połówki.
Zostaje nam jedna z ową pestką, w którą lekko wbijamy nóż i wyciągamy.
Miąższ z owocu wydrążamy łyżką i rozgniatamy widelcem w celu uzyskania "papki" ;)

Tuńczyka także rozdrabniamy i łączymy według uznania;
możemy również powstałe pasty umieścić na chlebie tak, jak zrobiłam to ja :)

Zdrowe i pyszne śniadanko gotowe - smacznego! ♥

You May Also Like

5 comments

  1. Uwielbiam tuńczyka i awokado i że też do tej pory nie zjadłam ich razem! Bardzo fajny pomysł na pastę(tylko ja bym pewnie dodała jeszcze mnóstwo pieprzu ;) ). Przy najbliższej okazji wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za szczery komentarz i zachęcam do pozostania na dłużej ☺